Sunday, April 18, 2010

O mica poveste

Nu am fost niciodata un fumator...stateam in bar cu capul rezemat de podul palmei si ma gandeam, visam. Fac o miscare inceata si inspir...expir. Un val de fum alb imi invaluie fata si astept ca valul de nicotina sa "loveasca" creierul meu. Oamenii incep sa se holbeze. Apoi, inevitabilul se intampla: "Hei, nu poţi fuma aici." Numai ca in acest caz pot, pentru ca eu nu sunt "fumat". Nu in intelesul clasic.

Tocmai imi "aprinsesem" tigara electronica (e-tigara), un dispozitiv electronic alimentat de o baterie, pe care am cumparat-o de pe un website. Arata ca o tigara adevarata, chiar da impresia ca e aprinsa, si cu fiecare inhalare absorb cateva miligrame de nicotina (stocata in rezerva e-tigarii). Tigara mea electronica chiar scoate "pufuri" asemenatoare cu cele de tigara adevarata, numai ca in acest caz vorbim de vapori de apa, nimic mai mult, nu arde, nu nimic. Deci nu e interzisa...
Ii explic omului, ii arat, ii demonstrez...si intr-un final obtin permisiunea sa o folosesc in continuare :)

No comments:

Post a Comment